بهترين و مرجع ترين سايت خريد فالوور اينستاگرام بهترين و مرجع ترين سايت خريد فالوور اينستاگرام .

بهترين و مرجع ترين سايت خريد فالوور اينستاگرام

دلايل افزايش بازديد استوري اينستاگرام با خريد بازديد استوري

استوري ها در واقع همان ويدئو هاي كوتاهي هستند كه روزانه مي توانيد در صفحه اينستاگرامتان قرار دهيد؛ و همچنين يك قسمت بسيار مهم از اينستاگرام هستند كه مي توانند نقش بسيار مهمي در رشد و پيشرفت محتواي صفحه شما داشته باشند؛ چرا كه افراد بسياري در فضاي مجازي ويدئوهاي كوتاه و پر از اطلاعات رو به ويدئو هاي بلند و حوصله سر بر ترجيح مي دهند.

ويدئوهاي طولاني بيشتر از طرف كساني طرفدار دارد كه مي خواهند يك فيلم يا به طور مثال يك دوره آموزشي تمام وقت را ببينند؛ كه البته همين موضوع را نيز مي توان در استوري ها اطلاع رساني و بيان كرد.

ويژگي جالبي كه استوري ها دارند اينست كه به صورت خود به خود پس از 24 ساعت پاك مي شوند. افزايش بازديد از استوري ها مي تواند به افزايش رشد دركانال شما منجر شود.

براي رشد پيج و كسب و كار خود مي توانيد با خريد بازديد استوري اينستاگرام ارزان ميزان بازديد استوري خود را را افزايش دهيد؛ يا با انجام كار راه هاي مختلف كه در اين مقاله در مورد آن ها با شما صحبت خواهيم كرد.

استوري هايتان را با مناسبت ها هماهنگ كنيد

مناسبت هاي بسياري وجود دارند كه در آن شما مي توانيد استوري خود را در صفحه اينستاگرامتان آپلود كنيد؛ مثلا مي توانيد از استوري براي تبريك يا تسليت مناسبت هاي مختلف استفاده كنيد،

يا اينكه فرض كنيد شما يك پيج آموزشي داريد و مي خواهيد به خاطر مناسبتي مثل عيد نوروز در بسته هاي آموزشي تان بدهيد اين موضوع را به راحتي مي توانيد در يك استوري به اطلاع ديگران برسانيد البته بايد به خاطر داشته باشيد كه اين استوري ها را بايد در صفحه فيد ذخيره كنيد چون استوري شما بعد از 24 ساعت از صفحه پاك مي شود. نحوه ذخيره استوري ها با استفاده از هايلايت انجام مي شود كه به آن خواهيم پرداخت.

از ويژگي هايلايت در اينستاگرام غافل نمانيد

همان طور كه مي دانيد استوري هاي اينستاگرام پس از گذشت 24 ساعت از اينستاگرام محو مي شوند ولي ممكن است شما بخواهيد يك استوري را به صورت دائم در صفحه فيد خود نگه داريد اينجاست كه به ابزار هايلايت اينستاگرام نياز پيدا خواهيد كرد.

كاري كه هايلايت براي شما انجام مي دهد اين است كه محدوديت 24 ساعته بودن پست استوري شما را بر مي دارد و استوري به صورت دائم در صفحه شما مي ماند و اين بالطبع به معني بازديد بيشتر براي استوري شما است.

براي اينكه يك استوري را هايلايت كنيد در اينستاگرام وارد صفحه استوري شده و در پايين صفحه روي Highlight كليك كنيد، براي هايلايت خود اسم انتخاب كرده و Add را انتخاب كنيد. حالا ديگر استوري به صورت دائم در صفحه شما خواهد بود.

 

خريد بازديد استوري را به ليست خريدهايتان اضافه كنيد

هر چه قسمت هاي مختلف در پيج شما تعامل بيشتري با مخاطبان و فالوورهايتان داشته باشند به همان نسبت پيج شما هم از رشد بالاتري برخوردار مي شود.

ايجاد تعامل در پيج با كامنت گذاشتن افراد زير پست ها، ويو و لايك گرفتن از مخاطبان ايجاد مي شود. وقتي فعاليت شما در صفحه بالاست و پست ها مدام ويو مي خورند اينستاگرام نيز اعتبار بيشتري به پيج شما مي دهد و پيج تان به اكسپلور راه پيدا مي كند و بازديد هايتان به صورت نمايي بالاتر مي رود يعني به يكباره چند برابر مي شود.

اگر تعداد بازديد از استوري هايتان آن قدر زياد نيست كه اين تعامل ها جريان داشته باشد مي توانيد براي استوريتان بازديد بخريد به اين شيوه شما مي توانيد ديگران را تشويق به بازديد بيشتر استوري خود و البته پشت سر آن هم از صفحه تان بكنيد.

سايت خريد فالوور اينستاگرام در اين زمينه از تجربه بالايي برخوردار است و سالها كار در اين زمينه اين سايت را از حرفه اي ترين ها در اين زمينه ساخته است. خريد بازديد از استوري هايتان را مي توانيد از پشتيبانان اين سايت بخواهيد. 

با استفاده از ترفند هايي مخاطبانتان را با پيج درگير كنيد

در كل براي يك پيج ترفند هاي بسياري هستند كه با آن مي توانيد با مخاطب وارد ارتباط دو طرفه شويد؛ براي مثال مي توانيد براي پيج نظرسنجي بگذاريد يا در يك استوري از مخاطبتان سوالي بپرسيد و بخواهيد كه در كامنت ها جواب آن را برايتان بگويد.

مي توانيد از برگزاري يك مسابقه نيز كمك بگيريد تا پيج تان راكد نماند و شرايط و جوايز اين مسابقه را در استوري خود بيان كنيد. افراد بسياري هيجان را دوست دارند و لذت بردن مخاطبان از اين شرايط احتمال بازديد آن ها از استوري شما را بيشتر مي كند.

افزودن موسيقي به يك استوري جذابيت آن را صد چندان مي كند

افزودن موسيقي به استوري مي تواند باعث جذاب تر شدن استوري شما شود و احتمال اينكه بازديد بيشتري بگيرد را بالاتر مي برد. شما مي توانيد عكس يا يك ويدئوي حداكثر 15 ثانيه اي را به عنوان استوري انتخاب كنيد و سپس روي آيكن استيكر بالاي صفحه رفته و موزيك دلخواه را پلي كنيد تا روي استوري تان قرار گيرد و بعد استوري را پست كنيد. اين كار قطعا در افزايش بازديد شما نقش خواهد داشت.

از هشتگ هاي درست استفاده كنيد

براي اينكه يك استوري در اينستاگرام بازديد بگيرد شما ميتوانيد برايش هشتگ نيز بزنيد. براي اينكه بدانيد براي استوري تان چه هشتگي مناسب تر است مي توانيد از رقيبانتان كمك بگيريد،

بله رقيبانتان مي توانند بيشترين كمك را براي رشد پيج تان به شما بكنند، مي توانيد ببينيد آن ها بيشتر از چه هشتگ هايي براي استوري هايشان استفاده كرده اند شما نيز مي توانيد از هشتگ هايي كه با تعداد بازديد بالاتر به كار گرفته شده اند، استفاده كنيد و از الگوريتم اينستاگرام بالا برويد.

 

سخن آخر

براي اينكه استوري ها در اينستاگرام بازديد بيشتر بگيرند راه هاي زيادي وجود دارد كه به برخي از آن ها اشاره كرديم، خريد بازديد نيز مي تواند به عنوان يكي از گزينه هاي موثر در نظر گرفته شود اگر قصد خريد داريد ما به شما سايت خريد فالوور اينستاگرام را پيشنهاد مي كنيم.


برچسب: افزايش بازديد استوري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۴:۰۳ توسط:fereshte موضوع: نظرات (0)

بهترين سايت خريد فالوور واقعي اينستاگرام كدام است؟

سلام بر دوستان و كاربران گرامي، در ابتداي بحث اجازه دهيد تا خبر خوشايند را برايتان بازگو نماييم ، پنل خريد فالوور و خريد لايك آني براي راحتي شما بزرگوار راه اندازي شد.

با تلاش تيم برنامه نويسي سايت خريد فالوور اينستاگرام پنل خريد فالوور و خريد لايك آني براي تمامي كاربران فراهم شده است شما مي توانيد به راحتي از طريق پنل لايك و فالوور سفارش مورد نياز خود را ثبت نموده و در كمتر از 48 ساعت دريافت نماييد.

در ادامه قصد داريم شما را با بهترين سايت خريد فالوور واقعي اينستاگرام آشنا كنيم پس تا پايان مقاله با ما همراه باشيد.

چرا به فكر خريد فالوور افتادم؟


حدودا چند ماهي مي شد كه از تاسيس پيجم گذشته بود. توليد محتوا را به بهترين شكل ممكن انجام مي دادم و سعي ميكردم با استفاده از تعامل و برگزاري مسابقات و جشنواره تعداد فالوورهاي خود را افزايش دهم. اين فرايند به خوبي انجام مي شد اما از يك جايي به بعد ديگر تعداد فالوورها افزايش نيافت.

با خود فكر كردم كه ممكن است حد نهايي پيج و حيطه ي كاري من همين قدر باشد اما در كمال تعجب ديدم كه پيج هاي همكاران و رقيبانم از لحاظ تعداد فالوور از من جلو ميزدند.

وقتي علت را بررسي كردم متوجه شدم كه كاربران از يك جايي به بعد به تعداد فالوورهاي يك پيج توجه مي كنند. هر چقدر كه اين عدد بزرگتر باشد راحت تر اطمينان كرده و پيج مد نظرشان را فالو خواهند كرد. اين شد كه به فكر افزايش تعداد فالوور از طريق خريد افتادم.

 بهترين سايت براي خريد فالوور واقعي اينستاگرام كدام است؟


اولين نكته اي كه براي تعيين سايت خوب براي خريد فالوور مي توان در نظر گرفت قيمت آن است. قيمت هاي نجومي يا قيمت هاي بسيار كم از آن مواردي است كه حتما بايد به آن ها شك كرد. اصولا سايت هاي قابل اطمينان كه فالوور واقعي به شما تحويل مي دهند، قيمت منصفانه اي براي محصول خود در نظر مي گيرند.

كيفيت فالوورها، دومين نكته اي است كه بايد به آن توجه كرد. بايستي مطمئن شويد كه سايت مورد نظر فالوورهاي واقعي و نه فيك را روح به شما تحويل مي دهد.

امنيت داشتن سايت مد نظر هم از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. آيا سايت براي خريد به درگاه بانكي معتبري وصل مي شود؟ آيا اطلاعات پيج شما محفوظ باقي مي ماند و … .

تحويل سريع محصول هم از ديگر چيزهايي است كه بايد به آن توجه كرد. اصلا مردم به اين خاطر به دنبال خريد فالوور مي روند چون سرعت آن بالاست. به همين خاطر نياز است كه سايت فروشنده هم بعد از ثبت سفارش و خريد مشتري، اضافه كردن فالوورها به پيج را شروع كند. البته اين كار بايد با سرعت مناسبي انجام شود تا اينستاگرام متوجه خريد فالوور نشود.

پشتيباني خوب هم كه از جمله موارد بسيار مهم است كه يك سايت خوب بايد از آن برخوردار باشد. پاسخگويي به مشتري در سريع‌ترين زمان ممكن و حل مسائل و مشكلات بسيار حياتي است.


برچسب: خريد فالوور اينستاگرام،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۴:۳۹ توسط:fereshte موضوع: نظرات (0)